donderdag 3 mei 2012

challege voor moederdag!!!



hallo allemaal, deze kaart  is speciaal gemaakt voor mijn lieve moeder doet net als ik kaarten maken (meestal samen) maar deze kaart niet omdat hij speciaal is voor moederdag mag ons mam hem niet zien ik ben erg blij van het reseltaat wat het is geworden en ik hoop dat mam hem net zo leuk vind als ik!!!!
de kaart is gemaakt voor de
 DMCC -> http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/  en de
DML -> http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/ allebij zijn het geweldige site's , en erg leuk!!!!!!


groetjes lieke :)

ps: alvast veel moederdag plezier!!!!

11 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit je kaartje, heel leuk gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk het wel hoor lieke dat ze hem mooi vindt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de DMCC.

    Groetjes Esther(DT-DMCC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet eigelijk wel zeker dat ze hem mooi vindt ,ik in ieder geval wel
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieke , wat een geweldig mooie en lieve kaart heb je gemaakt voor je moeder. Mooie combinatie van stempels. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Lieke, wat een superlief moederdagkaartje is dit geworden zeg. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!Leuk om deze stempel te gebruiken. Zou je in je bericht nog kunnen plaatsen dat je kaart mee doet aan de challenge van DMCC, met een link naar onze blog.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve creatie is dit, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieke,

    Wow wat een supermooie kaart, mooie stempels ook en zo mooi ingekleurd. Je moeder zal hier erg blij mee zijn.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML.

    Nog heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey meisje,
    ik heb vandaag je moederdagkaart gekregen hij is echt super mooi.
    dank je wel

    veel liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal bedankt voor jullie reacties en mam ik ben blij dat je hem mooi vind !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen